Radiomatérské setkání Tatry 2011, Poprad

Do OM vyrážíme tentokrát v obměněné sestavě již ve čtvrtek ráno. Posádku prvního vozidla tvoří: Ondra 1CDJ, Saša 1RS, Ivan 1TPW a Terka, posádka druhého vozu: Standa 1UUS, Eva a já (1ZHS) s Verčou. V Brně se tradičně připojuje Bob 1CDK s Janou. Cestou Standa zahlédl v jednom z přilehlých restauračních zařízení kachní hody, tak bylo o obědě rozhodnuto. Po naplnění našich žaludků pokračujeme směr Poprad. Letos se setkání koná zde, jelikož zázemí v Tatranských Matliarech mírně pokulhávalo.
V Popradu přistáváme v pozdních odpoledních hodinách a už se těšíme na společné posezení u večeře. Hotel Satel, jenž bude po dobu setkání našim domovem, ještě tou dobou zeje prázdnotou. Večeře bohužel mírně zkalila naši radost z příjezdu, neb obsluhující personál zdaleka nedosahoval kvalit ani dříve kritisovaných Matliarovců. Naštěstí Standa se ujal role otčíma a pokoušel se vlídným slovem i dobře mířenou kritikou nezkušená děvčata a chlapce z placu vpravit do správných kolejí.

inverse + Štrbské pleso

Druhý den jsou v plánu výlety. Ondra se Sašou a já s Verčou jedeme vlakem ke Štrbskému plesu. Cestou míjíme rozhraní inverse a před námi se otevírá prosluněné okolí horského jezera, venkovní teplota dosahuje 11° C. Po procházce a obídku v místní přijemné restauraci odjiždíme zpět do hotelu.
Večer probíhá v hotelovém baru, kde zpočátku velice vázne obsluha, nakonec se ale Standovi podařil husarský kousek, neboť kuchař pro nás přichystal i přijemnou noční svačinu.
V sobotu je již setkání v plném proudu, Ondra a Saša nabízí své stavebnice a zbytek našeho týmu buď podpočívá po pokojích nebo bloumá po bleším trhu.
Večer je pak ve znamení tomboly, tance a bujarých radovánek. Pokud pominu dementní chování jednoho z pinglů v úvodu večera, tak lze závěrečné oslavy považovat za velmi vydařené. Tono OM3LU pokřtil svoji novou knihu o historii radioamatérského vysílání v Československu a náš stůl získal v tombole několik hodnotných cen

V neděli vyrážíme v ranních hodinách zpět do OK.