Podmínky před závodem naznačovaly, že by A1 mohl být zajímavý. Termín závodu hezky kolidoval s návštěvou u tchyně, takže s sebou beru svoji malou výbavu: FT-857, 10 m RF240 a 4 el. DK7ZB. Začátek závodu nestíhám, jelikož nejmladší synek Domča chtěl postavit ze Sevy hasičský auto. Designér ze mě už asi nebude, ale jemu to naštěstí stačilo. :-)
Závod rozjíždím ve 1430z a jde to vlažně. Až když dávám cq, tak volají delší DL a PA ve velkých silách. Zkouším G5B z IO92 a prochází pěkně, v zápětí loguji ON4PS a G4HGT/p z IO94. Do půlnoci se daří ještě 3 x G, ale pak to balím, abych se vyspal. V logu je 121 QSO.
Ráno napravuji pokleslou antenu a usedám do svého HL/OK vozu. Nejdříve vyzobávám stanice, co si píší o spojení, pak jedu opět hlavně na cq. Chodí pěkně i směr JN19, F6DWG/p mně málem utrhl 'rafiku' s-metru. G se lehce probudili, takže sem tam nějaký zavolá: G4ASR IO81, G0LBK JO03, M8M JO02 a velmi silný G4ZTR JO01. Mezitím kupy dlouhých či kratších DL, opravdu se nenudím. Kolem 12z zavolal G4RRA IO80, pak několik dalších G a GW včetně GW9J z IO72, který se stal ODXem. Poslední hodina byla velmi výžívná. Byl to určitě nejzábavnější závod, co jsem kdy odejel.
Valid QSOs: 229
Sum of dist.: 94 365 km
QRB/QSO: 412
ODX: GW9J from IO72 at 1369 km
RIG: FT 857, 50W, 4 el. DK7ZB
QTH: Císařova hůra, JO70QM, 543 m asl., 5 m agl.
Žádné komentáře:
Okomentovat