Alpe Adria Contest 2016 OE/OL0M

V pátek k večeru vyrážíme z Pardubic směr Boskovice ve složení Ondra 1CDJ, Jirka 2LOL a já 1ZHS. Zde povečeříme společně s Mírou 2VZE, Liborem 6TW a jejich polovičkami. Po půlnoci se ukládáme ke spánku a v 7 ráno nás Míra budí, cesta do Raxu rychle uběhla. Pod kopcem balíme fidlátka, Libor nám bohužel chybí, v poslední chvíli účast odřekl. I v takto osekané sestavě zdoláváme kopec za cca 2.5 hodiny a ihned se na Karl Ludwig Hausu občerstvujeme točeným pivem. Zároveň se snažíme domluvit nocleh, nicméně vedoucí ubytovny hlási, že lager je plný, tak objednáváme standardní pokoj. V noci Míra zjišťuje, že jeden lager je úplně prázdný a v druhém je jen hrstka lidí. Budiž tomu mládenci navíc utržená Eura k užitku. V neděli ráno vstáváme před 7., rychle do sebe nahrneme snídani a po 8. jsme již na vrcholu Heukuppe JN77UQ. Tady pociťujeme lehký nedostatek rukou, zejména při stavbě čtyřčete. Závod rozjíždíme 5 minut po 9. Letos je přísun stanic slabý a ač neradi, tak vcelku často musíme ladit. Na výzvu přichází několik stanic z JO31 a také PA2CHR z JO32, který zůstal do konce závodu ODXem.
Počasí nám přeje a díky stálému přísunu slunečního svitu stíháme dobíjet Li-Po baterie, tudíž nikdo nemusí seběhnout kopec a zajistit nabíjení na chatě. Ke konci závodu dávame ještě společnou kávu a po sbalení harampádí se přesouváme zpět do údolí. Do Pardubic přijíždíme v pondělí ve 2:15.
Celkem jsme navázali 170 spojení, což vyneslo cca 42 tis. bodů.

Předchozí ročníky: předchozí ročníky + 2008

Použité zařízení: 5W, R2CW, 4x6 el. DK7ZB, tablet s tučnákem, Li-Po akumulátory

Ranní opar
 Relax na větrem plněné pohovce